| Någon Träff? | |
|
+4spasse perkan *Macke* mickius 8 posters |
Författare | Meddelande |
---|
mickius Medlem
Antal inlägg : 13 Age : 38 Platts : Mjölby Registration date : 07-10-10
| Rubrik: Någon Träff? lör okt 13, 2007 1:27 am | |
| När har ni tänkt ha någon träff så man kan få se alla=) skulle vara riktigt roligt innan de blir för kallt o innan snön kommer! | |
|
| |
*Macke* Moderator
Antal inlägg : 29 Age : 34 Platts : linköping Registration date : 07-10-07
| Rubrik: Sv: Någon Träff? lör okt 13, 2007 2:11 am | |
| de skulle vara fint , dock så har inte jag körkort än | |
|
| |
perkan Medlem
Antal inlägg : 21 Age : 36 Platts : Linköping Registration date : 07-10-12
| Rubrik: Sv: Någon Träff? lör okt 13, 2007 4:13 am | |
| Vi skulle ju kunna ha en träff nu i helgen eller så kan man ju ta det i veckan som kommer...bara bestämma en dag och sen se hur många som kommer, bara vi inte tar samma dag som stcs | |
|
| |
spasse Nykommling
Antal inlägg : 3 Age : 44 Platts : kisa Registration date : 07-10-10
| Rubrik: Sv: Någon Träff? lör okt 13, 2007 4:42 am | |
| - perkan skrev:
- Vi skulle ju kunna ha en träff nu i helgen eller så kan man ju ta det i veckan som kommer...bara bestämma en dag och sen se hur många som kommer, bara vi inte tar samma dag som stcs
jag kan då inte närvara på träffen , stälde av saaben igår , o har inte hunnit införskaffa nån vinterräser spasse | |
|
| |
Saabarn Admin
Antal inlägg : 37 Age : 34 Platts : lkpg Registration date : 07-10-07
| Rubrik: Sv: Någon Träff? lör okt 13, 2007 5:20 am | |
| jag ska bort nässta väcka tyvär o jag fyller 18 först i december så får tyvär vänta ett tag till men jag kan lova att när jag fått körkort så kommer det bli träffar så det står härliga till | |
|
| |
mickius Medlem
Antal inlägg : 13 Age : 38 Platts : Mjölby Registration date : 07-10-10
| Rubrik: Sv: Någon Träff? lör okt 13, 2007 8:42 am | |
| okej låter härligt,.. jo ja ska snart ställa in min med för vintern måste bara besikta vinter räsern | |
|
| |
t0mz Medlem
Antal inlägg : 27 Age : 36 Platts : LKPG Registration date : 07-10-12
| Rubrik: Sv: Någon Träff? mån okt 15, 2007 1:00 am | |
| vi får väll skynda oss ganska mycket nu om vi ska hinna ha någon träff innan det ska ställas av. Man kan ju börja i någon ände. Någon kväll i veckan eller någon eftermiddag i kommande helgen? jag kan nog inte tisdag, onsdag, torsdag, lördag iaf Onsdagar är ju stcs-onsdagsträff på donken i braskens bro, man skulle ju kunna ha en stor sista uppslutning nu innan vintern | |
|
| |
Samuelf Medlem
Antal inlägg : 6 Age : 46 Registration date : 07-10-18
| Rubrik: Sv: Någon Träff? tor okt 18, 2007 6:54 am | |
| Alla Saab-tokar är ju välkomna på onsdagsträffarna på McD Braskens bro, oavsett vilken klubb man är medlem i eller inte. Fler bilar är alltid trevligt. =) Så i brist på dedikerad LSC-träff är det ju bara att dyka upp där i väntan... =) | |
|
| |
TinSet Nykommling
Antal inlägg : 2 Age : 35 Platts : Linköping Registration date : 07-12-23
| Rubrik: Sv: Någon Träff? sön dec 23, 2007 12:30 pm | |
| tänk er en kortege med saabar genom stan efter motorcykelkortegen vid valborg. mäktigt!! =) | |
|
| |
Saabarn Admin
Antal inlägg : 37 Age : 34 Platts : lkpg Registration date : 07-10-07
| Rubrik: Sv: Någon Träff? fre feb 08, 2008 8:03 am | |
| det vore kanon kul håller på o försöka få i hopp min bil till elmia det kan bli pressat men ska nog gå snart sommar ju | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Någon Träff? | |
| |
|
| |
| Någon Träff? | |
|