LKPG Saab Club
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

LKPG Saab Club


 
HemPortalliSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Jag såg dig...

Gå ner 
+3
Saabarn
*Macke*
perkan
7 posters
FörfattareMeddelande
perkan
Medlem
Medlem



Antal inlägg : 21
Age : 35
Platts : Linköping
Registration date : 07-10-12

Jag såg dig... Empty
InläggRubrik: Jag såg dig...   Jag såg dig... Icon_minitimefre okt 12, 2007 6:26 pm

Tänkte vi kunde göra en tråd där man kan skriva om man sett någon här från forumet ute på gatan, eller om man misstänker att det är någon från forumet.

Tex. Jag såg t0mz idag på industrigatan i sin fina t8 santa
Till överst på sidan Gå ner
*Macke*
Moderator
Moderator
*Macke*


Antal inlägg : 29
Age : 33
Platts : linköping
Registration date : 07-10-07

Jag såg dig... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag såg dig...   Jag såg dig... Icon_minitimelör okt 13, 2007 2:15 am

jag har sett saabarn nåra gånger på gatorna rabbit
Till överst på sidan Gå ner
Saabarn
Admin
Admin
Saabarn


Antal inlägg : 37
Age : 34
Platts : lkpg
Registration date : 07-10-07

Jag såg dig... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag såg dig...   Jag såg dig... Icon_minitimelör okt 13, 2007 5:49 am

jag har sätt rätt många saabare på gatorna men jag undrar vem det är som kör en röd 9000 cse ? har varit på braskens ett par ggr någon som känner honom ?
Till överst på sidan Gå ner
perkan
Medlem
Medlem



Antal inlägg : 21
Age : 35
Platts : Linköping
Registration date : 07-10-12

Jag såg dig... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag såg dig...   Jag såg dig... Icon_minitimelör okt 13, 2007 6:33 am

den här tråden är mer till för om du ser någon när du är ute och åker tex. idag, då kan du fråga, var det någon från forumet som åkte på tex. industrigatan runt halv 5 bla bla?... Eller om du ser någon som du ser är härifrån så kan du säga, jag såg fantomen i bla bla... men men Wink

är det redbaron du menar? http://www.garaget.org/?car=28419
Till överst på sidan Gå ner
Saabarn
Admin
Admin
Saabarn


Antal inlägg : 37
Age : 34
Platts : lkpg
Registration date : 07-10-07

Jag såg dig... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag såg dig...   Jag såg dig... Icon_minitimelör okt 13, 2007 7:00 am

okej sry trodde inte det var så kinkit att man ska behöva starta en ny tråd när det fanns någon liknande Razz mjo men det kan va han
Till överst på sidan Gå ner
perkan
Medlem
Medlem



Antal inlägg : 21
Age : 35
Platts : Linköping
Registration date : 07-10-12

Jag såg dig... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag såg dig...   Jag såg dig... Icon_minitimelör okt 13, 2007 8:16 am

hehe det är lugnt, men såklart man har sett många härifrån förut Wink ajja skitsamma Basketball
Till överst på sidan Gå ner
Marcuses
Admin
Admin
Marcuses


Antal inlägg : 28
Age : 33
Platts : Lkpg
Registration date : 07-10-07

Jag såg dig... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag såg dig...   Jag såg dig... Icon_minitimelör okt 13, 2007 9:16 am

Jag såg mogge36 härromdan när jag stod o vänta på bussen tidigt på morronen vid räknestickan i ekholmen Smile
Till överst på sidan Gå ner
https://lkpgsc.swedishforum.net
t0mz
Medlem
Medlem



Antal inlägg : 27
Age : 35
Platts : LKPG
Registration date : 07-10-12

Jag såg dig... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag såg dig...   Jag såg dig... Icon_minitimemån okt 15, 2007 1:02 am

Man känner ju inte riktigt igen alla bilar som finns på detta forum än Razz men ser jag någon så vinka gärna Wink
Till överst på sidan Gå ner
Caffe
Medlem
Medlem



Antal inlägg : 8
Registration date : 07-10-10

Jag såg dig... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag såg dig...   Jag såg dig... Icon_minitimetis okt 16, 2007 9:18 am

Saabarn skrev:
jag har sätt rätt många saabare på gatorna men jag undrar vem det är som kör en röd 9000 cse ? har varit på braskens ett par ggr någon som känner honom ?

Kan ju va jag, svänger förbi rätt ofta. Stannar om jag ser någon kändis.
Nu har jag bara en CS, men känns igen på usa-blinkers...
Till överst på sidan Gå ner
perkan
Medlem
Medlem



Antal inlägg : 21
Age : 35
Platts : Linköping
Registration date : 07-10-12

Jag såg dig... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag såg dig...   Jag såg dig... Icon_minitimetis okt 16, 2007 9:28 am

t0mz skrev:
Man känner ju inte riktigt igen alla bilar som finns på detta forum än Razz men ser jag någon så vinka gärna Wink

Nae, men ser man någon stylad och fin saab på gatan, kan man ju fråga här om det är någon från forumet genomen en beskrivning på bilen farao
Till överst på sidan Gå ner
perkan
Medlem
Medlem



Antal inlägg : 21
Age : 35
Platts : Linköping
Registration date : 07-10-12

Jag såg dig... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag såg dig...   Jag såg dig... Icon_minitimetis okt 23, 2007 3:44 pm

Åkte bakom en blå 9-3:a med "performenced by nordic" (eller hur fan man stavart Razz ) emblem idag vid typ abkiskorondellen.. Är det någon från klubben? flower
Till överst på sidan Gå ner
Saabarn
Admin
Admin
Saabarn


Antal inlägg : 37
Age : 34
Platts : lkpg
Registration date : 07-10-07

Jag såg dig... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag såg dig...   Jag såg dig... Icon_minitimeons okt 24, 2007 8:46 am

caffe jag tor inte det är dig jag menar hehe om det inte var dig jag snackade med på brasken var med olle kör vinröd metallic 850
vi stod o diskuterade hans tarox skivor Smile haha kan det vara du ?
Till överst på sidan Gå ner
t0mz
Medlem
Medlem



Antal inlägg : 27
Age : 35
Platts : LKPG
Registration date : 07-10-12

Jag såg dig... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag såg dig...   Jag såg dig... Icon_minitimetor okt 25, 2007 2:51 am

olle vet jag vem det är Smile dock inte den andra killen Crying or Very sad så kan inte hjälpa Razz
Till överst på sidan Gå ner
Caffe
Medlem
Medlem



Antal inlägg : 8
Registration date : 07-10-10

Jag såg dig... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag såg dig...   Jag såg dig... Icon_minitimetor okt 25, 2007 7:24 am

Saabarn skrev:
caffe jag tor inte det är dig jag menar hehe om det inte var dig jag snackade med på brasken var med olle kör vinröd metallic 850
vi stod o diskuterade hans tarox skivor Smile haha kan det vara du ?

Nope. Sad
Till överst på sidan Gå ner
robert1987
Medlem
Medlem
robert1987


Antal inlägg : 18
Age : 36
Platts : Linköping
Registration date : 07-10-12

Jag såg dig... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag såg dig...   Jag såg dig... Icon_minitimetor okt 25, 2007 12:06 pm

Om ni är på ICA Berga nån gång och kollar in på deras varuintag så står min bil där efter mitt växellådsras Wink

Åker 9-3 Aero SC så länge! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Marcuses
Admin
Admin
Marcuses


Antal inlägg : 28
Age : 33
Platts : Lkpg
Registration date : 07-10-07

Jag såg dig... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag såg dig...   Jag såg dig... Icon_minitimetor okt 25, 2007 2:08 pm

robert1987 skrev:
Om ni är på ICA Berga nån gång och kollar in på deras varuintag så står min bil där efter mitt växellådsras Wink

Åker 9-3 Aero SC så länge! Very Happy

Har du ställt bilen i berga !? scratch affraid
Till överst på sidan Gå ner
https://lkpgsc.swedishforum.net
robert1987
Medlem
Medlem
robert1987


Antal inlägg : 18
Age : 36
Platts : Linköping
Registration date : 07-10-12

Jag såg dig... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag såg dig...   Jag såg dig... Icon_minitimetor okt 25, 2007 4:12 pm

Marcuses skrev:
robert1987 skrev:
Om ni är på ICA Berga nån gång och kollar in på deras varuintag så står min bil där efter mitt växellådsras Wink

Åker 9-3 Aero SC så länge! Very Happy

Har du ställt bilen i berga !? scratch affraid

Står bakom 3 m höga grindar och de är video-övervakat!

Försök o göra nåt me den Wink
Till överst på sidan Gå ner
t0mz
Medlem
Medlem



Antal inlägg : 27
Age : 35
Platts : LKPG
Registration date : 07-10-12

Jag såg dig... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag såg dig...   Jag såg dig... Icon_minitimetor okt 25, 2007 11:46 pm

vad fasen kommer det sig att du står som en kundvagn vid ica för Suspect är ofta på ica berga men har inte sett din bil What a Face
Till överst på sidan Gå ner
Saabarn
Admin
Admin
Saabarn


Antal inlägg : 37
Age : 34
Platts : lkpg
Registration date : 07-10-07

Jag såg dig... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag såg dig...   Jag såg dig... Icon_minitimefre okt 26, 2007 12:31 am

tja t0mz vem är du då känner du med olle ? Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
t0mz
Medlem
Medlem



Antal inlägg : 27
Age : 35
Platts : LKPG
Registration date : 07-10-12

Jag såg dig... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag såg dig...   Jag såg dig... Icon_minitimefre okt 26, 2007 12:58 am

Saabarn skrev:
tja t0mz vem är du då känner du med olle ? Very Happy

vi har gått i paralellklass både på munken och på berzan Very Happy så jag känner honom på så sätt. desutom raggar ha ju bil Very Happy . antar att du är han med saaben som olle fick ratta för att du inte har körkort än? som lådan pajjade på? om jag har rätt. Razz
Till överst på sidan Gå ner
robert1987
Medlem
Medlem
robert1987


Antal inlägg : 18
Age : 36
Platts : Linköping
Registration date : 07-10-12

Jag såg dig... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag såg dig...   Jag såg dig... Icon_minitimefre okt 26, 2007 7:18 am

t0mz skrev:
vad fasen kommer det sig att du står som en kundvagn vid ica för Suspect är ofta på ica berga men har inte sett din bil What a Face

Växellådsras precis i korsningen vid ICA berga, känner dom som äger ica där o halva min släkt jobbar där:P

Så får stå där tills allt är kirrat! Very Happy

Står innanför varuintagsgrindarna! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Jag såg dig... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag såg dig...   Jag såg dig... Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Jag såg dig...
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
LKPG Saab Club :: LSC :: Allt möjligt-
Hoppa till: